صلاحهدینی ئهیوبی موجاهيد بوو نةك زانا
تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » پێشەوای گەورەو زانای پایە بەرز شێخ عبدالقادری گەیلانی » وهڵامی نوێ بنووسه
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
صلاحهدینی ئهیوبی موجاهيد بوو نةك زانا
ئی کاکه صلاحهدینی ئهیوبی و ئیمام نهوهوی چ ئیشیان به قورئان و حهدیسه لهبارهی صۆفیهتیهکهیان
خۆ بهلگهکی زانایان لۆ هینای که صۆفینه
ئی خۆ له قورئان و حهدیس بهلگهت لۆ ناهینم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بةس قورئان وحديس
ئهدی قسهی زانایان بهلگه نهبی هی کێ بهلگهکه کاکه !
بر ا كة جوبت نادة مةوة وةمةزاني هيج بي نةمةية
بة س ئةتو هةتا ئيستا نازاني بة لكة جية
قسة زانيان دة كة ية بة لكة قسة ي هيج زانا نيك بةلكة نية بيوستس بة بلكة ية
ههههههههههه کاکه شێخی چ ئهوه ئهتو باسی چم لۆ دهکهی !
من هی ئیمام نهوهیم لهناوی کتێبهکانی خۆی هێنا که باسی تصوف دهکا
وه بهلگهی صۆفی بوونیشی لهناو کتێبهکانی ئیمامی گهوره سهخاوی ئهویش له ئیمامی گهوره ابن سبکی نهقلی کردیه ئاخر بۆ چاوت نابینی !
ال الحافظ السخاوي في كتابه "المنهل الروي في ترجنة قطب الأولياء النووي" ص 5 عن شيوخ الإمام محي الدين النووي رحمه الله نقلاً عن الإمام السبكي في الطبقات الكبرى:
((أن شيخه في الطريق [أي التصوف]: الشيخ ياسين المراكشي، الماضي، ويشهد له ما أسلفناه عن الذهبي في ترجمته: أن الشيخ كان يخرج إليه ويتأدب معه ويزوره، ويرجو بركته ويستشيره في أمور)) انتهى.
هی صلاحهدینی ئهیوبیش ههنده زۆره تاقهتم نیه بینوسم بهلام ئهوانهی پێشتر نوسیم چاوێکی لێبکه نهوهك نهدیتبم !
ها ئیستا دهلێی چ له شێخهکانم ئهو قسانهم نهقل کردیه یان له ئیمامهکان
برايكم برو تماشي كتيبةكاني ئيماي نةووي بكة مسئا فقة ية كان بزن جي
دةلي دةرباري تازية زؤر ي مسائيل فقيكان ئة وكات دة زاني ئيمامي نةووي سة لةفي بووو ة نة ك صؤفي
ههههههههههههههه والله کاکه توحید قسهکی خۆشت کرد ئهوجا لۆ هههههههههههه
ئهگهر ئهو بهلگانهی هێنام توانیت زهعیفی بکهیهوه ئهوه حهقی خۆته ئهو قسانه بکهی
بهلام هیچتان پێ نما هاتنه سهر قسهی ئیمام شافعی و باسهکهتان گۆری
ئیستاش دهلێم ئهوه بهلگهی خۆم دهرباری ئهو دوو ئیمامه که صۆفین ده تۆ بهلگهکم لۆ بینه که وانهبی ! فهرموو بس له باسهکه لامهده تکایه ئهوه بۆ ههمووتانه ههر بهلگهکتان ههیه که قسهکهم راست نیه ئهوا دابنێن ئهگهر نا بۆ ئیعتراف ناکهن که سۆفی بوونه !!
والله ثم والله لة هيج شوينيك و لة هيج كتابيكى ئةهلى سوننة نةهاتووة كة ئةم دوو زانا بةريزة صؤفي بوونة بةلام ئةهلة بيدةع نايسةلمينن وة كةسيكى وةك تؤش هةر جيت بؤ بيت دةجيت قسة لةلاى شيخةكةت دينى و دةينوسي و ناوى كتيبى صؤفيم بؤ دةنووسي ؟ تؤ برؤ لة كتيبةكانى ئةهلى علم كتيبم بؤ بينة نةك صؤفى وةك خؤت من كتيبى صؤفي ناخوينمةوة.
ههههههههههههههه والله کاکه توحید قسهکی خۆشت کرد ئهوجا لۆ هههههههههههه
ئهگهر ئهو بهلگانهی هێنام توانیت زهعیفی بکهیهوه ئهوه حهقی خۆته ئهو قسانه بکهی
بهلام هیچتان پێ نما هاتنه سهر قسهی ئیمام شافعی و باسهکهتان گۆری
ئیستاش دهلێم ئهوه بهلگهی خۆم دهرباری ئهو دوو ئیمامه که صۆفین ده تۆ بهلگهکم لۆ بینه که وانهبی ! فهرموو بس له باسهکه لامهده تکایه ئهوه بۆ ههمووتانه ههر بهلگهکتان ههیه که قسهکهم راست نیه ئهوا دابنێن ئهگهر نا بۆ ئیعتراف ناکهن که سۆفی بوونه !!
والله ثم والله لة هيج شوينيك و لة هيج كتابيكى ئةهلى سوننة نةهاتووة كة ئةم دوو زانا بةريزة صؤفي بوونة بةلام ئةهلة بيدةع نايسةلمينن وة كةسيكى وةك تؤش هةر جيت بؤ بيت دةجيت قسة لةلاى شيخةكةت دينى و دةينوسي و ناوى كتيبى صؤفيم بؤ دةنووسي ؟ تؤ برؤ لة كتيبةكانى ئةهلى علم كتيبم بؤ بينة نةك صؤفى وةك خؤت من كتيبى صؤفي ناخوينمةوة.
ههههههههههههههه والله کاکه توحید قسهکی خۆشت کرد ئهوجا لۆ هههههههههههه
ئهگهر ئهو بهلگانهی هێنام توانیت زهعیفی بکهیهوه ئهوه حهقی خۆته ئهو قسانه بکهی
بهلام هیچتان پێ نما هاتنه سهر قسهی ئیمام شافعی و باسهکهتان گۆری
ئیستاش دهلێم ئهوه بهلگهی خۆم دهرباری ئهو دوو ئیمامه که صۆفین ده تۆ بهلگهکم لۆ بینه که وانهبی ! فهرموو بس له باسهکه لامهده تکایه ئهوه بۆ ههمووتانه ههر بهلگهکتان ههیه که قسهکهم راست نیه ئهوا دابنێن ئهگهر نا بۆ ئیعتراف ناکهن که سۆفی بوونه !!
كاك ئةحمةد تؤ جوابي جي ئةدةيتةوة تؤ بةلكة بؤ كئ دةهينيتةوة ؟برام ئةوة وةرناكريت ئةو برادةرة تةواو نية زؤر تةنكاوى بكةى خولةفاى راشيدينيش دةكاتة صؤفي.
جى بو نةكةيشتنة ئةنجام ؟؟
واز بينن برام بةخواى وابروات مةسينةيةكيش بةر ئيمة ئةكةويت هههههه
برام ئةوة منهج صؤفية
http://www.youtube.com/watch?v=Itbjjudc-Jc
خواى گهوره ئهفهرموێت : ((وَيَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللَّـهِ مَا لَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنفَعُهُمْ وَيَقُولُونَ هَـٰؤُلَاءِ شُفَعَاؤُنَا عِندَ اللَّـهِ ۚ قُلْ أَتُنَبِّئُونَ اللَّـهَ بِمَا لَا يَعْلَمُ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْضِ... ۚ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَىٰ عَمَّا يُشْرِكُونَ ))[يونس:18]
واته/
(بێ باوهڕان وخوانهناسان) شتێک دهپهرستن لهجیاتی خوا نه زیانیان پێدهگهیهنێت نه قازانج، دهشڵێن: ئا ئهو بت و شتانه تکا کارمانن لای خوا، پێیان بڵێ ئهی محمد (صلی الله علیه وسلم): باشه ئایا ئێوه خوا ئاگادار دهکهنهوه بهشتێک که لهئاسمانهکان و لهزهویدا ههبێت و خوا نهیزانێت؟! پاک و بێگهردهو بهرزو بڵندهو دووره لهوهی کهنهفامان دهیکهن بههاوهڵی.
-------------------------------------
خواى گهوره ئهفهرموێت: ( أمْ لَهُمْ شُرَكَاءُ شَرَعُوا لَهُم مِّنَ الدِّينِ مَا لَمْ يَأْذَن بِهِ اللَّـهُ ۚ وَلَوْلَا كَلِمَةُ الْفَصْلِ لَقُضِيَ بَيْنَهُمْ ۗ وَإِنَّ الظَّالِمِينَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ) ﴿٢١﴾الشعراء
واته/
(ئایا ئهو بێباوهڕانه ڕازین بهبهرنامهی خوا) یاخود شوێنی ئهو هاوهڵگهڕانه دهکهون که بهناوی دینهوه بهرنامهیان بۆ داناون و پهیڕهوییان دهکهن بێ ئهوهی خوا مۆڵهتی دابێت و پێی ڕازی بێت (حهرام و حهڵاڵیان بۆ دیاری دهکهن)، خۆ ئهگهر بڕیاری پێشترمان نهبوایه به مانهوهیان تا کاتی دیاریکراو، ئهوه فهرمان دهدرا به لهناو بردنیان، بێگومان بۆ ستهمکاران سزای به ئێش و بهسۆ ئامادهیه
هیچی پێ نما لۆمن هاتیه قسهی ئیمام شافعی هێناوه هههههههههههه
خوي كةورة روحمت بي بكة ئيما شافيعي ديارة بة هيض دانني
هههههههههه والله برا هیچت پێ نما هیچ هیچ دهمزانی ئهوقسانه دهکهی
بهدخهوه سوکایهتیت به ههردوو کهسایهتی گهورهی ئیسلامی کرد خوا هیدایهتت بدائهم قهولهی ئیمام شافعی زهعیفه که ئیمام ابن الجوزی هینایتهوه چونکه هیچ اسنادێکی نیه بهڵکو به شێوهی بلاغ هێناویهتیهوه !
بهلکو ئیمام شافعی لهسهر ئههلی تصوف ئهوها دهفهرمووی که ئیمام ابن قیم له کتێبی
مدارج السالكين(3/98)(طبعة دار إحياء التراث العربي ط الثانية 1421هـ ) مانصه
((قال الشافعي رضي الله عنه:صحبت الصوفية،فما انتفعت منهم إلا بكلمتين، سمعتهم يقولون : الوقت كالسيف .فإن قطعته والا قطعك . ونفسك إن لم تشغلها بالحق وإلا شغلتك بالباطل .
جؤن ت زاني ئةو قسة دةكةم------لة خوا بترسة سوكايةتم بج كردووة ابن الجوز قول زعيف ديتنت
ئةو قولي ئيمام شفعي باسي كات دةكات
والله کاکه کامهران بهلگهکانم هینا زانی راسته هیچی پێ نما لۆمن هاتیه قسهی ئیمام شافعی هێناوه هههههههههههه
جى بو نةكةيشتنة ئةنجام ؟؟
واز بينن برام بةخواى وابروات مةسينةيةكيش بةر ئيمة ئةكةويت هههههه
هههههههههه والله برا هیچت پێ نما هیچ هیچ دهمزانی ئهوقسانه دهکهی
بهدخهوه سوکایهتیت به ههردوو کهسایهتی گهورهی ئیسلامی کرد خوا هیدایهتت بدا
ئهم قهولهی ئیمام شافعی زهعیفه که ئیمام ابن الجوزی هینایتهوه چونکه هیچ اسنادێکی نیه بهڵکو به شێوهی بلاغ هێناویهتیهوه !
بهلکو ئیمام شافعی لهسهر ئههلی تصوف ئهوها دهفهرمووی که ئیمام ابن قیم له کتێبی
مدارج السالكين(3/98)(طبعة دار إحياء التراث العربي ط الثانية 1421هـ ) مانصه
((قال الشافعي رضي الله عنه:صحبت الصوفية،فما انتفعت منهم إلا بكلمتين، سمعتهم يقولون : الوقت كالسيف .فإن قطعته والا قطعك . ونفسك إن لم تشغلها بالحق وإلا شغلتك بالباطل .
شەوا ( الشافعی ) ـ بەڕەحمەت بێت ـ سەبارەت بە سۆفی گەرێتی فەرموویەتی : (( لو أن رجلاً تصوف أول النهار ، لا يأتي الظهر حتى يصير أحمق ، وما لزم الصوفية أربعين يوماً فعاد إليه عقله )) ( تلبيس إبليس لابن الجوزي : 371 )
واتە : ئەگەر پیاوێك لە سەرەتای ڕۆژدا بوو بە سۆفی ، نیوەڕۆی بە سەردا نایەت تاكو كەسێكی كەودەنی لێ دەرچێت ، وە ناشبینیت كەسێك چڵا ڕۆژ لە گەڵا تەسەوف و سۆفیگەرێتیدا بێت ، پاشان عەقڵی بۆ بگەڕێتەوە
سۆفی به هیچ شیوك ئه م سیفه تی تێدا نیه . تقوى الله في السر والعلانية
2. اتباع السنة في الأقوال والأفعال
3. الإعراض عن الخلق في الإقبال والإدبار
4. الرضى عن الله في القليل والكثير
5. الرجوع إلى الله في السراء والضراء)
ههر بۆ ئهو قسهی که وتت درۆت کرد فهرموو ئهوهش بهلگه
ئهوه بۆ ئیمام نهوهوی که دهلی سۆفی بووه
قال الحافظ السخاوي في كتابه "المنهل الروي في ترجنة قطب الأولياء النووي" ص 5 عن شيوخ الإمام محي الدين النووي رحمه الله نقلاً عن الإمام السبكي في الطبقات الكبرى:
((أن شيخه في الطريق [أي التصوف]: الشيخ ياسين المراكشي، الماضي، ويشهد له ما أسلفناه عن الذهبي في ترجمته: أن الشيخ كان يخرج إليه ويتأدب معه ويزوره، ويرجو بركته ويستشيره في أمور)) انتهى.
قسهی ئیمام نهوهوی لهسهر سۆفیهکان
قال الإمام النووي رحمه الله تعالى في رسالته "مقاصد الإمام النووي في التوحيد والعبادة وأصول التصوف": (أصول طريق التصوف خمسة:
1. تقوى الله في السر والعلانية
2. اتباع السنة في الأقوال والأفعال
3. الإعراض عن الخلق في الإقبال والإدبار
4. الرضى عن الله في القليل والكثير
5. الرجوع إلى الله في السراء والضراء)
بۆ صلاحهدینی ئهیوبیش
وقد سلك صلاح الدين طريق زهد الصوفية لدرجة أنه كما قال ابن شداد: "مات رحمه الله ولم يحفظ ما تجب عليه الزكاة... ولم يخلف في خزانته من الذهب والفضة إلا سبعة وأربعين درهماً ناصرية وجرماً واحداً ذهباً ولم يخلف ملكاً ولا داراً ولا عقاراً ولا بستاناً ولا قرية ولا مزرعة ولا شيئاً من أنواع الأملاك"
. "وقنع من الدنيا في ظل خيمة تهب بها الرياح ميمنة وميسرة"
(النوادر السلطانية، ص6، ص16.)
وقد ورد عن صلاح الدين الايوبي أنه خلال المعارك كان يصحب علماء الصوفية لأخذ الرأي والمشورة فضلاً على أن وجودهم يعتبر حافزاً قوياً للمريدين على القتال ببسالة وشجاعة نادرة"
(نظر سياسة صلاح الدين الأيوبي في بلاد الشام والجزيرة –رسالة دكتوراة- جامعة بغداد. د.عبد القادر نوري- بغداد 1976 –مطبعة الإرشاد –ص438 وتواليها.)
ويقول المقريزي إن صلاح الدين أول من أنشأ خانقاه للصوفية بمصر ووقف عليها أوقافاً كثيرة وكان سكانها يعرفون بالعلم والصلاح وولي مشيختها الأكابر.
(الخطط والآثار ج(2) ص415. بدائع الزهور ج(1) قسم(1) ص242)
والروايات كثيرة تؤكد زهد صلاح الدين وتقشفه في مأكله وملبسه بينما يغدق كرمه على الفقهاء والصوفية ويوقف القرى بما تملك من موارد وأرباح خدمة للزوايا ودور الفقراء.
(البداية والنهاية ج12 ص193)
دهبزانم چتان پێ ما ئیستا ئهو دوو کهسهش گومرا دهکهن
کاکه بهلگهم ههیه زۆریش راسته بس دهمهوێ بزانم ئهگهر هینا چی دهلێی ؟
bal gakani6t droia
کاکه بهلگهم ههیه زۆریش راسته بس دهمهوێ بزانم ئهگهر هینا چی دهلێی ؟
كــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوا ئة ي نةوت بة لكة دينم
پێت دهلێم ئهگهر هێنام چی دهبێ و چ دهلێێ ؟!
ئهگهر بهڵگهم هێنا چی دهبی ؟
بهڵگهت نیه ئه گه ر نا دهتهێنا
ئهگهر بهڵگهم هێنا چی دهبی ؟
دةستت خؤش بيتكاك وةن تؤ بؤ ئةوةندة مةرةقت لةصؤفي داوة ئةوةى تؤ خؤشت بوويت صؤفية؟والله برام سةلةفى بووة تؤ لةخؤتةوة قسة دةكةى و يةك دةليلت نية .
ئیمام نهوهوی خودی خۆی باوهری به بیدعهی حهسهنه ههبووه سۆفیش بووه
کاکه دهلێ بابهت ناخوێنهوه من دهلێم فاتمینهکان نهبوون !!!
کاکه شت بخوێنهوه !!
بهڵگه ت چیه
ئیمام نهوهوی خودی خۆی باوهری به بیدعهی حهسهنه ههبووه سۆفیش بووه
کاکه دهلێ بابهت ناخوێنهوه من دهلێم فاتمینهکان نهبوون !!!
کاکه شت بخوێنهوه !!
ئهگهر وا دهزانی من سۆفیم سۆفی نیمه !
بهلام بۆ زانیاری ئهندامان و تۆ ناوی دوو کهس دههێنم سۆفی بوونه نهك ههمووی !
تۆش بهرامبهر ئهو دووکهسه له کهسهکانی خۆت دابنی که شانازیان پی دهکهی
ئیمام نهوهوی و صلاحهدینی ئهیوبی ههردووك
ئیمام نهوهوی لة باسي بيعدا دةلێت چی ئیمام نهوهوی سۆفی نه بوو
صلاحهدینی ئهیوبی به دهستی ئهو كه سانه كو ژره كه یه كم كه س مولو د داێنه
ئهگهر وا دهزانی من سۆفیم سۆفی نیمه !
بهلام بۆ زانیاری ئهندامان و تۆ ناوی دوو کهس دههێنم سۆفی بوونه نهك ههمووی !
تۆش بهرامبهر ئهو دووکهسه له کهسهکانی خۆت دابنی که شانازیان پی دهکهی
ئیمام نهوهوی و صلاحهدینی ئهیوبی ههردووك سۆفی بوونه
برا فهرزهکانی تر چیه ههر نوێژه ئهوانیش لهوێ دهکهن
ئهوه سونهت بی یان واجب دیاره سودی خۆی ههبووه و پێیان باشه لهوێ ههر خهریکی موناجات و لیخۆش بوون و لهخوا پارانهوه بوونه خۆ بۆ جوانی نهچووه
كووره برا خه ڵك باش دهزانب منهجی ئهوهشێخ ودهرویشو سۆفیهیانچیه
منهجی دهروشان ئهویه شیر له خۆدان هاوری غیر ی خواكردنو خه لك زۆر لهوئاقل تر باوهر به شیخ دهروشبكات بۆ ئامۆ ژكاریك بۆ خۆم بۆ تۆ بۆ تۆبۆ هاوریانی یانه كه خوای گه بپرستن ههولای بۆ بریارنهدن شوێن پێغمبهری خوابكهون صلی الله علیه وسلم
نهك بچن چل رۆش له ئهشكهوت بن یه ك حدیثي صحیحی له سه ر نیه
ئهمهش ژیانهکهیی
http://ysm21.net/viewtopic.php?id=27537
لا حول و لا قوة الا بالله
برا فهرزهکانی تر چیه ههر نوێژه ئهوانیش لهوێ دهکهن
ئهوه سونهت بی یان واجب دیاره سودی خۆی ههبووه و پێیان باشه لهوێ ههر خهریکی موناجات و لیخۆش بوون و لهخوا پارانهوه بوونه خۆ بۆ جوانی نهچووه
پیغه مبهری خوا دهفه رمێت (ههركهسێك سێ ههفته نه چیته نوێژ ی جهماعهت مونافیقه )
ئهوکات دهچنه نوێژهکه نهك ههر بمێنن لهوێ ، بۆچی له شتێك شارهزا نی له خۆرا قسهی لهسهر دهکهی!!
كاكه سۆفی ئه دی فه رزهكان تر
باشه چل رۆژ مانهوه سونته یان واجبه
پیغه مبهری خوا دهفه رمێت (ههركهسێك سێ ههفته نه چیته نوێژ ی جهماعهت مونافیقه )
ئهوکات دهچنه نوێژهکه نهك ههر بمێنن لهوێ ، بۆچی له شتێك شارهزا نی له خۆرا قسهی لهسهر دهکهی!!
(ههركهسێك سێ ههفته نه چیته نوێژ ی جهماعهت مونافیقه )
برام فةرمودةكة بةم شيوةية نية
كة فةرمودةيةك ئةخوينن يان ئةينوسن بة دروستى بينوسن يان بة تةواوى ماناى بكةن كوردى
براکهم ، له سۆفیهتی ههندێ شت ههیه دهیکهن 40 رۆژ له خهڵک دوور دهکهونهوه و بس خوا پهراستی بهتهنها له جێگایهك دهکهن
پیغه مبهری خوا دهفه رمێت (ههركهسێك سێ ههفته نه چیته نوێژ ی جهماعهت مونافیقه )
براکهم ، له سۆفیهتی ههندێ شت ههیه دهیکهن 40 رۆژ له خهڵک دوور دهکهونهوه و بس خوا پهراستی بهتهنها له جێگایهك دهکهن
دةستتان خؤش بيت
ئةم كةلة بياوة زانا و خواناس بوة
ئةكةر مةبةستى كاك وةن ئةوة بيت كة سؤفى بوة بةم مانايةى كة كؤشةكير بيت و خؤى بةراويز خستبيت لة خةلك بةم شيوةية نةبوة و بةلكو زؤر تيكةل بوة و هاموشؤى لةكةل خةلك هةبوة بةلكو هيند هةية كةسيكى خواناس و بياو جاكيكى بايةبةرز بووة, لة 470 ى كؤجى لة دايك بوة و لة شةوى شةممةى 10 ى ربيع الثاني لة سالى 561 كؤجى دوايى كردوة.
جةندين كتيبي داناوة
لةوانة
1.الغنية لطالبي طريق الحق .
02فتوح الغيب: كة بيكهاتووة لة 78 بابةتى جيا جيا
3. الفتح الرباني: كة بيكهاتووة لة 62 بابةت و هةنديك زانيارى تيداية كة تايبةتمةندة بة باوكى شيخ عبدالقادرى كةيلانى
4. سر الاسرار فيما يحتاج اليه الابرار- في التصوف.
5. الدلائل القادرية.
6. الحديقة المصطفوية-كة جابكراوة بة هةردو زماني فارسي و ئةردى
7. الحجة البيضاء.
8. الرسالة الغوثية.
9. عمدة الصالحين في ترجمة غنية الصالحين- بةتوركية
10. الفيوضات الربانية في المأثر والاوراد القادرية.
11. بشائر الخيرات.
برا سۆفی بوو هیوادارم ژیانی باش بخوێنهوه ئهگهر ههلهش نهبم 40 رۆژ خهلوهتی کردیه
بارك الله سۆفی حهقیقی وهك ئهم پیاوچاکهیه
برام سۆفی نهبووه سهلهفی لهسه ر ڕێبازی پێغمبهری خودا بووه
یانەی سەرهەنگ موحسین » ئایین » پێشەوای گەورەو زانای پایە بەرز شێخ عبدالقادری گەیلانی » وهڵامی نوێ بنووسه
پشتبهسته به PunBB 1.4.6, پاڵپشتیی به كوردی له [مهكۆكانی وێبچن]