Als je liever anoniem blijft dan mag dat, maar het is wel zo leuk als we zoveel mogelijk echte namen bij de nicknames kunnen vermelden. Drie spelers starten het spel. Zo is er geen risico dat je je zuurverdiende centen zou verliezen.
https://45.83.123.20/viewtopic.php?t=10183 https://www.seono1.co.th/forum/index.ph … w.html#new http://aficionado.pl/showthread.php?461 … p;p=501447 http://forum.spolokmedikovke.sk/viewtop … p;t=789029 http://ewmen.com/viewtopic.php?t=556022 http://horsecity.ru/phpBB3/viewtopic.ph … p;t=258117 http://forums.shlock.co.uk/viewtopic.ph … p;t=451535 http://oldsite.giessen46ers.de/fantalk/ … p;t=180281 http://horsecity.ru/phpBB3/viewtopic.ph … p;t=190742 http://881.cz/forum.php?mod=viewthread& … amp;extra=