تۆ له ژوورهوه نیت. تكایه بچۆژوورهوه یان خۆت تۆمار بكه.
بابهته چالاكهكان بابهته بێ وهڵامهكان
گرنگ!
بەخێربێیت، جگە لەم چەند بەشەی خوارەوە سەرجەم بەشەكانی یانەمان بە مەبەستی چاككاری شاردۆتەوە! لەماوەیەكی نزیكدا یانە بەتەواوی بابەتەكانی خۆی لە 2008ی ساڵی دامەزراندنیەوە تاكو ئێستا دەكەوێتە كار. [2025\09\06]
وهڵامی نوێ بنووسه
وهڵامی نوێ بنووسه
وهڵامه نوێكهی بنووسه و بینێره
دهتوانیت: BBCode وێنه خهنده بهكار ببهیت
هەموو خانە نووسراوەکان بە قەڵەوی پێویستە پڕبکرێنەوە پێش ناردنی فۆرم
لێكۆڵینهوهی بابهت / نوێترین یهكهم
[size=16]زۆر سوپاس روستای ...[/size]
Ricardo نووسی:[size=24]دةستت خؤش بيت
دةبيت ئةندامانيش بيى وة بابةند بن [/size]
[size=18]انشاءلله گشت لایهك پابهند دهبێت، سوپاس بۆ پهیامهكهت..[/size]
[size=24]دةستت خؤش بيت
دةبيت ئةندامانيش بيى وة بابةند بن [/size]
[size=17]زۆر سوپاس بۆ گشت لاییهكتان ، هیوادارم ههموو لایهك پهیڕهوی یاساكان بكهن ..
وهكو كاك سهرههنگ ئاماژهی پێ دا ئهگهر بابهتی سیسایش بڵاودهكهنهوه با بابهتهكه بهشێوهیهك بێت دژایهتی هیچ لایهنێك نهبیت..[/size]
سهههند نووسی:دهست خۆش سوپاس بۆ ئاگادار کردنهوهت ئایه خــان ، إنشاالله ههموومان پابهند دهبین .:)
ئهگهر ڕێگه دهدهن بڵاو ببێتهوه با بهگیانێكی وهرزشی تهوهرهكان درێژه پێبدهن.
سهههند نووسی:دهست خۆش سوپاس بۆ ئاگادار کردنهوهت ئایه خــان ، إنشاالله ههموومان پابهند دهبین .:)
[size=16]دهستهکانت خۆش ئایه که ئهم یاسایهت بهبیرهێناینهوه ...هیوادارم ههموومان پابهندی بیین[/size]
ئاكادارييةكى باشة انشاءلله كشت ئةناندامان بةيرةوى دةكةن
وهك بیستوومه بابهته سیاسییهكان لێره بۆنهته هۆی ناكۆكی نێوان دوو یان سێ له ئهندامان، بۆ ئهم مهبهستهش وا دیاره هێشتا پێناسهی "ڕای جیاواز" لای ههندێ كهس ڕوون نیه، بۆیه منیش پێم باشه یان بابهتی سیاسی بڵاو نهبێتهوه، یان ئهگهر ڕێگه دهدهن بڵاو ببێتهوه با بهگیانێكی وهرزشی تهوهرهكان درێژه پێبدهن.
دهست خۆش سوپاس بۆ ئاگادار کردنهوهت ئایه خــان ، إنشاالله ههموومان پابهند دهبین .:)
[size=18]بۆ تهواوی ئهندامان سهبارهت به بابهتی سیاسی !
ئاماژه به یاساكانی یانه ژماره ( 13 )ـه دهكهینهوه سهبارهت به بابهتی سیاسی بۆ ئهم مهبهسته ئاگاداری ههموو ئهندامان دهكهینهوه تكایه بابهتی سیاسی بهههموو شێوهیهك قهدهغهیه ، ههر ئهندامێك دووبارهی بكاتهوه ئهوه خۆی بهرپرسیار دهبێت ، بۆ ئاگاداریتان .......... لهگهڵ ڕێزماندا .
دهستهی بهڕیوهبهرانی یانه[/size]