Lukt het je niet om de bonus op tijd vrij te spelen, dan verlies je al het bonustegoed en de bijbehorende winsten.
http://47.88.101.141/forum.php?mod=view … amp;extra=
http://forums.shlock.co.uk/viewtopic.ph … p;t=417258
http://www.suseage.com/forum.php?mod=vi … amp;extra=
https://www.ww2.site/forum/viewtopic.php?t=148430
https://debate.socialism.nl/forum/showt … tid=106830
http://forum.spolokmedikovke.sk/viewtop … 7#p3094787
http://horsecity.ru/phpBB3/viewtopic.ph … p;t=190731
https://debate.socialism.nl/forum/showt … tid=154119
http://mirosovak.edoras.cz/viewtopic.ph … p;t=158246
https://mmomakemoneyonline.net/threads/ … ne.381522/
http://aficionado.pl/showthread.php?478 … p;p=519845
https://sozvezdie-khv.ucoz.ru/forum/3-5636-1#7191